مزایای UPVC
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
فواید یو پی وی سی
درب و پنجره upvc با پروفیل upvc ساخته شده است که دارای مزایای بسیاری است که همین ویژگی ها باعث شده که کاربردهای بسیاری داشته باشد.
در این مقاله قصد داریم در رابطه با خصوصیات و ویژگی های یو پی وی سی با شما صحبت کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید و کارآیی آن را درک نمایید.
 
عملکرد بالا upvc
با ساخت قاب پنجره با یو پی وی سی این مواد به راحتی جایگزین مواد دیگر مانند آلومینیوم شده که در تماس با هوا و آلورگی آسیب می بینند.
با استفاده از پنجره های دوجداره upvc در هزینه ها نیز میتوان صرفه جویی کرد. زیرا با نصب این پنجره ها به دلیل عایق بندی بالای آنها گرما و سرما به داخل نرفته و باعث می شود هوای خانه متعادل بماند و دیگر نیازی به روشن کردن دستگاه تهویه نیست. با این کار هم در مصرف انرژی و هم در هزینه ها کاهش چشمگیری خواهید دید. در واقع قاب های upvc دارای عامل U هستند و حداقل 20 درصد از آلومینیوم بهتر هستند.
 
مقاومت بالای یو پی وی سی
UPVC در برابر خیلی چیزها مقاوم است. بطور مثال این ماده در مقابل رطوبت ، آلودگی و باران مقاومت بالایی دارد و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد. همچنین نسبت به حشرات نیز مقاوم بوده و اجازه نفوذ به آنها را نمی دهند.
قارچ و کپک هم در این پنجره ها تاثیر نخواهد گذاشت. به همین دلیل درب و پنجره UPVC سالیان سال درخشندگی و کیفیت خود را حفظ خواهند کرد.
پروفیل های UPVD از یک فرآیند کنترل دقیق و سخت مانند تست آب و هوای ناهموار می گذرند و مقاومت آنها بالا است. این پنجره ها در مناطق آب و هوایی ناهموار در برابر فرسایش مقاومت بالایی دارند.
 
 
 
همچنین با محیط سازگار بوده و به راحتی بازیافت می شوند.
هچنین وزن upvc بسیار سبک است وحمل و نقل آن بسیار آسان بوده.
درب و پنجره upvc گرد و غبار را دفع کرده رنگ آن به خوبی و درخشان نشان داده می شود.
 
البته درب و پنجره یو پی وی سی مزایای بسیاری دارد که در این بین می توان به مقاومت در برابر آتش و مقاومت در برابر زلزله اشاره کرد.
همچنین این پنجره ها امنیت و ایمنی بالایی داشته و آرامش را در خانه شما برقرار می کنند.
 
نگهداری و تمیز کردن پنجره های دوجداره upvc نیز کاری آسان است و با کمی مطالعه در این باره می توانید به راحتی این کار با یک دستمال انجام دهید.نصب پنجره های یو پی وی سی نیز بدون دردسر انجام خواهد شد فقط باید توجه داشته باشید که اینکار رامتخصصین انجام دهند.
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره یو پی وی سی را در طرح ها و رنگهای مختلف در کمترین زمان طراحی و تولید خواهد کرد. شما میتوانید با توجه به سلیقه خود پنجره مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
 
همین حالا سفارش خود ر ا ثبت کنید.
 

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.




:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, فواید یو پی وی سی, مزایای UPVC, مزایای پنجره upvc, مزایای یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: